Линкови

Ads 468x60px

.

понедељак, 9. април 2012.

Екуменизам је свејерес


Srpska Pravoslavna Crkva
СВЕТОСАВКА ПРАВОСЛАВКА

Нисам ја нова нити млада,
Православка Светосавка стара,
Православна света моја вера влада,
Волим и поносно у срце ми стоји.

И моја је бака таква била,
Од ње сам се томе и научила,
Календар стари она је љубила,
То су нам дали оци наши начитани.

Светитељу Сави апостоли предали,
Он нама свима у аменет даде,
Не мењајте воли те старо предање,
Чувај веру која живот даје и остаје.

На саборима Светим сви су рекли,
Немој да се мешаш са белом капом,
Мода век нема нити Духа Светог,
Чувај се папе воли да кроји капе.

Чувај се сине наследниче Савин,
Србина лажна издајице православља,
Хоће да руши Саборну Свету цркву.
Он би сад са папом да влада светом .

Пуне су ми руке истине и посла,
Морам да се журим божур да расадим,
О Светоме Сави млађима да пресадим,
Трују их неки,а продали веру за вечеу.

Зову се свештеници без праве славе,
Мантије млате зло уђе у Светосавље,
Мене уче да вера је једна и нема Саве,
Само име оста од истине православље.

Србкиња сам једног Светога Саве,
Православље љубим још од чукун баке,
Волим Христа и венац Његове славе,
Крст Свети вечно је у мени и све им је џабе.

Чувам календар мој стари,
Ни за живу главу нећу им га предати,
Ново мени беше увек страно,
Проклет био ко мења православље.

Нема коментара:

Постави коментар