Линкови

Ads 468x60px

.

понедељак, 3. децембар 2012.

КРАТКЕ МОЛИТВЕ СВЕТОГ ЈОВАНА ЗЛАТОУСТА





Господе, у покајању прими ме!

Господе, не остави ме! Господе, не уведи ме у напаст!

Господе, подај ми мисао добру!

Господе, подај ми сузе и сећање на смрт и умилење!

Господе, подај ми помисао за исповедање грехова мојих!

Господе, подај ми смерност, целомудреност и послушност!

Господе, подај ми трпљење, великодушност и кротост!

Господе, усади у мене корен добара, страх Твој у срце моје!

Господе, удостој ме да Те љубим свом душом својом и мишљу, и да у свему творим вољу Твоју!

Господе, заклони ме од неких људи и бесова и страсти, и од сваке друге неприличне ствари!

Господе, знаш да чиниш, како Ти изволиш нека буде воља Твоја и у мени грешноме, јер си благословен у векове! 

    Амин.



.

Нема коментара:

Постави коментар